Ik wil je even uitnodigen om stil te staan bij je aanbod. Denk even na over je huidig aanbod en hoe je dat eventueel zou kunnen en willen aanpassen, bv. op basis van je vision board uit het vorige hoofdstuk, zodat het meer gealigneerd wordt met wie jij echt bent. Wil je bv. meer in contact komen met klanten, live of online, wil je net meer achter de schermen werken, waar wil je de focus op liggen binnen je aanbod etc.
Houd hierbij in het achterhoofd dat je voor de duurzaamheid van je bedrijf (langetermijnengagementen versus losse items verkopen) en omwille van het principe van de know like trust en de marketingfunnel idealiter upscalet en een gelaagd aanbod creëert. Zo kan je mensen meenemen in je funnel: wie weinig budget heeft, stroomt in via de onderste laag, en kan doorstromen naar je duurder aanbod. Maar dit is uiteraard geen verplichting. Je kiest dit zelf.
Opdracht: beschrijf in het document Aanbod nu uitgebreid wat je aanbiedt.